Carrefour România, anunțul care suprinde toți clienții. Ce aduce în România chiar de acum
Carrefour vizează o extindere pe piața din România, cu o ofertă nouă pentru clienți. Dacă până acum te-ai obișnuit cu electronice și produsele alimentare, de acum vei găsi și altceva pe rafturi.
Grupul francez Carrefour aduce pe piața din România conceptul Very&So. Chiar dacă numele nu e foarte intuitiv, e o abreviere de la: Very Natural & So Beautiful. Și de-aici îți cam dai seama în ce direcție merge lanțul de magazine.
De data asta, e o premieră pentru piața din România, cel puțin de la un jucător din zona asta și pentru grupul francez. Vom avea astfel un magazin de parfumuri, cosmetice și produse de îngrijire personală direct de la Carrefour. Și ar trebui să fie unele de calitate. În primă fază, magazinul e în centrul Bucureștiului.
Cât produse aduce Carrefour pentru Very&So
În România, Carrefour e al doilea cel mai important retailer. Odată cu Very&So reușește să intre pe-o piață pe care concurenții săi direcți nu sunt. Unitatea din București are o suprafață de vânzare de peste 200 de mp, 7.300 de produse și e pe Calea Dorobanților nr. 103-105.
Așa, la o primă vedere, ai putea găsi: selecție de parfumuri, produse de make-up, cosmetice, produse de îngrijire a părului, produse bio și alte articole care încurajează o stare de bine. Carrefour susține că sunt la prețuri accesibile. Produsele sunt atât pentru bebeluși, cât și pentru îngrijirea casei. Oricum, e cert că vizează o gamă largă de aplicații.
Independent de noul magazin, grupul Carrefour operează peste 360 de magazine în țară. Totodată, controlează aplicația Bringo de livrat cumpărături acasă și oferă propriul serviciu de comandă online prin intermediul propriei platforme. Astfel, clienți din 35 de orașe au posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse la preț de hipermarket. Mai e și promisiunea livrării în 90 de minute prin Bringo, dar poți seta și intervale de livrare, dacă alegi serviciul propriu.